Věrni Králi
117 subscribers
78 photos
1 video
57 links
„Taková záplava zla přišla na celý svět proto, že většina lidí vypudila Ježíše Krista a jeho přesvatý zákon jak ze svého osobního života, tak ze života rodinného i ze života občanského.“
(PP. Pius XI., enc. Quas primas)
Download Telegram
Pán Bůh nám dal svobodnou vůli, která je nebezpečná v tom smyslu, že se můžeme rozhodnout pro peklo. Ale proto nám ji Pán Bůh nedal, dal nám ji proto, abychom se rozhodli pro nebe. A musíme jít po Jeho cestě, pokud chceme do Jeho nebe. A Jeho náboženství nemůžeme přizpůsobit tomuto světu, protože účelem tohoto náboženství je, aby mne táhlo vzhůru do nebe. Náš Pán sestupuje z nebe do způsob chleba a vína, aby sytil mou duši a pozvedal ji k nebi.

Nové náboženství druhého vatikánského koncilu je zkažením katolického náboženství. A pokud jste dnes tady, je to pravděpodobně proto, že jste přijali milost vedoucí k pochopení, že nemůžete následovat toto nové náboženství.

Nedivte se, pokud všemohoucí Bůh učiní váš život na zemi slzavým údolím. A podobně, když zestárneme, můžeme trpět mnoha nemocemi, slabostí, utrpením, jejichž účelem je, abychom netoužili zůstat na tomto světě. Protože musíme pokračovat do vyššího života v nebi. Pokud jsem příliš spokojený v tomto světě, nejsem připraven jít do nebe.

Proto, drazí Poláci, zůstaňte věrni víře vašich předků. Mnoho z nich se dostalo do nebe, ne všichni, ale Polsko bylo vždy věrné, Polonia semper fidelis, a Polsko nesmí následovat moderní svět do pekla.
Nezabývejte se příliš příjemnostmi tohoto světa. Možná teď máme předvečer třetí světové války, která bude strašlivá. Ale to Pán Bůh dopouští, aby duším zabránil příliš se zabývat pozemským životem. Dokonce 3. světová válka bude darem Božím, aby duším zabránil příliš se zamilovat do tohoto slzavého údolí. A aby přiměl lidi, například mladé muže, kteří budou zabiti, a jejich truchlící ženy, aby přestali tolik milovat tento svět a zapomínat, že jsme stvořeni pro nebe.

Drazí přátelé,
choďte ke zpovědi, abyste byli hodni přijmout Nejsvětější Svátost a pak proste našeho Pána, aby vás toto svaté přijímání pozvedalo vzhůru. On každého z nás miluje, miloval i Jidáše Iškariotského, kterému, když přišel do Getsemanské zahrady našeho Pána zradit, řekl: Příteli, proč jsi přišel? Snažil se ho přimět zamyslet se nad tím, co chce učinit. Takže i Jidáš mohl spasit svou duši. Ale měl svobodnou vůli, Pán Bůh mu ji neodebral, a umožnil mu zvolit si peklo.

Drazí přátelé, milujte Boha, zvolte si Boha, zvolte si nebe, a buďte věrni starobylé, pravé víře.

Ve jménu Otce i Syna i Ducha Svatého. Amen.
„Všecko, co vám řeknou, čiňte!“ Mat. 23, 3.

»Každý člověk jest náchylný k tomu, aby poroučel, ale málokdo chce poslouchati; A přece jest prospěšnější poslouchati, nežli poroučeti. Proto také zbožné a svaté duše tak rády a ochotně poslouchají a neznají na světě nic lepšího nad poslušnost.« (Sv. František Salesský.)

Často děkovala sv. Terezie Pánu za to, že jí popřál milosti, aby ráda poslouchala. Ctnost tato naplňovala ji přehojnou útěchou.

Svatá Magdalena z Pazzi takovou útěchu nalézala v tom, že mohla všem býti poddána, že se bála, aby radost, kterou pociťovala, nepřipravila ji o zásluhu poslušnosti. Nespokojila se tím, že poslouchala představené, onať i družkám byla poddána, ba nezřídka poslouchala i těch, jimž mohla poroučeti.

Popřej, Pane, milosti, abych rád poslouchal, bych nad poslušnost nic více necenil a nemiloval, a všecko z lásky konal!
»Není pochybnosti, že poslušnost jest záslužnější a cennější, nežli nejpřísnější skutky kající. Který pak kající skutek může býti tužší a odpornější. než vůli vlastní podrobiti a podvoliti jinému?« (Sv. Kateřina z Bologny.)

Svatá Magdalena z Pazzi, která se velmi mrtvila a zapírala, měla zvyk, že lepších a chutnějších pokrmů, které jí v nemoci byly posílány, nepřijímala. Řekla-li však sestra, která jí pokrmy ty donášela, aby je požila z poslušnosti, ihned je požívala, aniž by cos jiného byla řekla, leč: »Buď Pán Bůh pochválen!«

Když sv. Dositheus pro chorobu nemohl se přísně káti, ba ani nemohl pravidel řeholních zachovávati, přičiňoval se, aby aspoň poslušností si zásluhy získal. A právě touto poslušností tak znamenitě v dokonalosti prospěl, že Pán po jeho smrti jistému poustevníku zjevil, že v nebesích jest ozdoben touž korunou, kterou má svatý Antonín. Tomu mohou se jenom ti diviti, kteří neznají poslušnosti.

Bože můj, jelikož Ti žádná oběť není tak milá a příjemná, jako oběť vůle, proto Ti obětuji svou vůli celým srdcem a s opravdovým předsevzetím, aby vůle má Tvé vůli vždy byla poddána!
»Poslušnost jest pokáním rozumovým, proto také jest oběť tato příjemnější a milejší Bohu, nežli všecky jiné oběti. Více se Pánu Bohu líbí poslední stupeň poslušnosti, nežli všecky ostatní činy, které na svou pěst konáš.« Tak pravil sv. Jan z Kříže.

Když světec tento studoval bohosloví, byl poslán zpět do kláštera, aby tam vedl společný život s bratřími řeholními. Jelikož však představený kláštera se domýšlel, že jest světec vědomostmi nadut, dal mu malý katechismus, a zapověděl mu, že nesmí jiné knihy čísti, a poručil mu, aby jako malé děti každou slabiku zřetelně vyslovoval. Jan z Kříže podrobil se tomuto rozkazu ochotně, nečetl žádné jiné knihy kromě katechismu, a četl jej tak, jak mu bylo nařízeno, aby se v poslušnosti cvičil. Tím došel dokonalosti i v poslušnosti i v mnohých jiných ctnostech.

Velmi krásně praví sv. Bonaventura: »Jakož ten větší lásku dokazuje příteli svému, kdo služebníka jeho ctí a jemu slouží, nežli kdyby tutéž službu prokázal samému pánu, u něhož sluha se nalézá, tak jest poslušnost, kterou prokazujeme lidem, záslužnější, než kdybychom ji prokazovali Bohu samému, jsou-li lidé tito Bohem ustanoveni, aby jeho jménem rozkazovali.

Popřej, Pane, abych si poslušnost oblíbil. Rychle, věrně a s radostí chci z lásky k Tobě vsecko vykonati, cokoliv se mi poručí!
»Všecko dobré, co na tvorech spatřujeme, záleží v plnění vůle Boží. Avšak nikdy nemůžeme lépe vyplniti, co Pán od nás žádá, leč cvičíme-li se v poslušnosti, v níž jest zničení sebelásky a pravá svoboda dítek Božích. Z té příčiny také zbožné duše rády poslouchají.« (Svatý Vincenc Paulánský.)

Sv. Magdalena z Pazzi láskou upřímnou Inula k poslušnosti, kterážto poslušnost ji chránila, že nemusila se říditi vlastní vůlí. Ano i v nemoci a v pokušení jevila tvář veselou a usmívavou, kdykoliv bylo jí něco poručeno. Touto radostí a úsměvem dávala na jevo, jak jest srdce její ochotno v poslušnosti se cvičiti.

Jistý svatý poustevník, jenž dlouhou dobu žil na poušti, vypravoval, že měl kdysi vidění, v němž zřel čtyry druhy nebeských měšťanů: Takové, kteří úpěli a naříkali ve velikých bolestech, jiné, kteří chudým dávali hojné almužny, pak poustevníky, kteří celý život trávili na poušti, a konečně takové, kteří rádi a ochotně poslouchali. Tito poslední byli ozdobení zlatými korunami.

Všecky mé činy, Pane, ať vycházejí z poslušnosti; neboť nikdy nechci vymaňovati se z poslušnosti abych vůli Tvou svatou věrně a rád plnil!
P. Paul Rousseau bude sloužit mši sv. v Praze mj. i zítra, na svátek Nejsvětějšího Srdce Ježíšova.

https://www.neposkvrnenesrdce.cz/
Kdyby katolík v roce 1965 odjel do daleké pohanské země, po pěti letech se vrátil a přišel na mši svatou do svého farního kostela, byl by pravděpodobně zmaten z toho, co kolem sebe vidí a slyší. Možná by i zapochyboval, jestli si po delší době, co nebyl přítomen, nespletl adresu nebo zda kostel nezměnil majitele.

Méně než patnáct let stačilo k tomu, aby byla oficiální římská liturgie přetvořena k nepoznání. Změny bezprecedentní svým rozsahem a rychlostí jistě můžeme označit za revoluční. Než však revoluce propuknou naplno, rodí se zpravidla nenápadně a téměř nepozorovaně. Liturgická revoluce není výjimkou.

Tato kniha je pátráním po jejích pravých kořenech, které nespočívají ani v Druhém vatikánském koncilu, ani v osobě Annibala Bugniniho, ale mnohem hlouběji, než by mnozí čekali.

Materiály, které autorka předkládá, nutí čtenáře zamyslet se i nad jeho vlastním chápáním své účasti na liturgii. Nemůže snad být i ten, kdo vyhledává nebo slouží výhradně tradiční římskou liturgii, bezděčně ovlivněn revolučními myšlenkami?

https://www.christianitas.cz/p/liturgicka-revoluce
I osel ví, jak uctít Pána Ježíše v Nejsv. Svátosti. Jak to, že to neví někteří „katolíci“?
Polozapomenutá devítiúterní pobožnost ke sv. Antonínovi z Padovy, kterou dle pověsti zjevil léta Páně 1617 jisté zbožné ženě sám světec. Vysokou cenu této pobožnosti potvrdila i Církev svatá, když ji v 18. století papežové obdařili částečnými, ba dokonce i plnomocnými odpustky.

https://www.christianitas.cz/p/devitiuterni-poboznost-ke-sv-antoninovi-z-padovy
Proč si neutahují z jiných náboženství? Správná otázka.

Mohlo by se zdát, že rozdíl je v tom, že katolíci jsou nanejvýš znechucení, zatímco udělat si takový hnus z islámu, padají hlavy.

To ale není ten hlavní důvod. Rozdíl je hlavně v tom, že válka leváků je ve své nejhlubší podstatě válkou proti Bohu, proto samozřejmě bojují proti jedinému náboženství, které pravého Boha uctívá. Ostatní (falešná) náboženství jsou s nimi takříkajíc na jedné lodi, tak proč by proti nim bojovali? Dobře jim slouží jako nástroj rozkladu křesťanské civilisace.

Najde se dostatek šlechetných lidí, ochotných bojovat za Dobro, Pravdu a Krásu, za Krista a jeho království alespoň tak horlivě, jako Jeho nepřátelé bojují proti Němu?
Naše vítězství je jisté.
Naše vlažnost však může přispět k věčnému zatracení mnoha duší, včetně našich dětí.
Kdo se přidá k hnutí obnovy?
„Drazí bratři a sestry,

nejprve mi dovolte, abych se s vámi podělil o svůj klid, s nímž čelím této zkoušce. Stejný vnitřní klid jsem zažil, když jsem před několika lety znovu objevil tradiční mši, kterou jsem od té doby nepřestal výlučně sloužit a která mě přivedla zpět k tepajícímu srdci našeho svatého náboženství, abych pochopil, že sjednocení s Kristem Knězem v oběti věčnému Otci se nutně musí promítnout do mystického obětování sebe sama po vzoru Krista Oběti, v obnovení Božského řádu, v němž nás křesťanská láska stravuje láskou k Bohu a bližnímu, a ukazuje nám, jak nepochopitelné – a také nepřijatelné – je cokoliv měnit na tomto dokonalém řádu, který Církev svatá předjímá na zemi právě tím, že do středu všeho staví Kříž. Stat Crux dum volvitur orbis [Kříž stojí, i když se svět otáčí.].

Šedesát let se však spolu se světem volvitur et ecclesia [otáčí i církev]. Církevní tělo také ztratilo svůj bod stability: včera v šílené snaze přizpůsobit se světu změkčením své nauky; dnes v úmyslné snaze vymazat Kříž, znamení odporu, aby se zalíbilo Pánovi tohoto světa. A ve světě, který je nepřátelský Kristovu Kříži, není možné hlásat Krista a Krista Ukřižovaného, protože to „rozvrací lidské bratrství“, z nějž je vyloučeno otcovství Otce. Nepřekvapuje proto, že ti, kteří hlásají Evangelium beze změn, jsou považováni za nepřátele. Křesťanům všech věků a na prvním místě Pastýřům se vždy odporovalo, bojovalo se proti nim a byli zabíjeni právě pro tuto neslučitelnost mezi Civitas Dei a civitas Diaboli. Pán nás učí: „Jestliže mne pronásledovali, i vás budou pronásledovati; jestliže mé slovo zachovávali, i vaše budou zachovávati.“ (Jn. 15:20)

Před několika dny mě církev zotročená světem postavila před soud za schizma a odsoudila mě k exkomunikaci za to, že jsem otevřeně vyznával Víru, kterou mi Pán mým biskupským svěcením nařídil hlásat; tutéž Víru, pro kterou byli zabíjeni mučedníci, pronásledováni Vyznavači, vězněni nebo vyháněni kněží a biskupové...“

Celé kázání kázání věrného arcibiskupa Vigana v reakci na „exkomunikaci“:
http://rexcz.blogspot.com/2024/07/in-sanguine-tuo-kazani-arcibiskupa.html
"Představ si, že není žádné nebe
Je to snadné, když to zkusíš
Žádné peklo pod námi
Nad námi nic než obloha... "


Další ukázka toho, že to byla satanistická ceremonie, a co se stane, když na to někdo upozorní.

Ale pravdu její nepřátelé opravdu neumlčí, ani když se zaklínají frázemi o porozumění, toleranci a smíření (vůči všem, kromě Pána Boha). Jejich ovečky jsou vpravdě nešťastníci. Kdo jim ukáže pravou křesťanskou lásku, když ne my? Máme ji?

https://www.echo24.cz/a/HJedK/zpravy-svet-lennon-zpiva-o-komunimsu-moderator-uz-olympiadu-nekomentuje-babiarz
Forwarded from Růžencový Protiútok
Divoká se bouře blíží,
boj se zdvihá ze všech stran,
proti Církvi, proti kříži,
zuří vztek pekelných bran.


Dobrých kněží je málo, proto bude 3. růžencový Protiútok za ně a začne už zítra, 7. srpna. Vyslyší nás Panna Maria i tentokrát? O tom nepochybujte!
Forwarded from Růžencový Protiútok
Dnes je 28. den novény, začíná děkovná část.

Úvodní modlitba:
„Tento růženec se modlím na tvou počest, Královno svatého růžence.“

Modlitba na závěr děkovné části, kterou se modlíme druhých 27 dnů novény:

„Co ti mohu dát, Královno plná lásky? Svěřuji ti celý svůj život. Dokud mi síly stačí, budu šířit tvoji chválu, Panno posvátného růžence z Pompejí, protože jsem prosil o tvou pomoc a obdržel jsem Boží milost. Všude budu svědčit o milosrdenství, kterého se mi od tebe dostalo. Podle svých sil budu šířit růžencovou pobožnost a všem vyprávět o tvé dobrotě, kterou mi projevuješ, aby k tobě přišli i nehodní hříšníci, tak jako já. Kdyby celý svět věděl, jak dobrá jsi a jaké slitování máš s trpícími, všechna stvoření by utíkala k tobě. Amen.“
Audio
Závažnost lehkých hříchů .m4a
Forwarded from Růžencový Protiútok
Naše pompejská novena za kněze končí 29. září.
28. září, na sv. Václava, bude opět možnost společné modlitby, krátkého putování a Mše svaté.
Stojí za sledování
Forwarded from Šlechetnost
Vskutku pokrok, či spíše úpadek?